Tuesday, October 13, 2009

Arghhh Sedap...

Hmm aku nak cerita first time aku buat benda ni. Masa tu aku kat office. Dah waktu baliklah dan aku ni buatlah kerja lebih masa. Saja2 bosan kat bilik ni, lepas tu tgh sedap buat kerja dtglah off.mate aku nih. Hensem giler budak nih. Aku pun memang suka kat dia. Mula2 tu takde apa2lah berbual2 je. Pastu aku tengok dia punya mata memandang kat breast aku yg memang besauu. Aku biar jerlah..tak kisah, pastu entah camna blackout plak. Aku terkejut lantas terpeluk dia. Wah berdegup kencang jantung aku. Entah camna, tiba2 dia meraba2 badan aku. Mula2 aku resist jugak tapi keenakkan yg dirasakan membuat aku biarkan saja. Dia mula memainkan jari2nya. Tangannya mula membuka blouse aku. Aku membiarkan desah nafasnya begitu kencang. Kami kemudian sama2 stim dek tangan2 kami sendiri. Dia meramas2 tetekku. Aku memegang koneknya sambil usap2 dan kemudian kami buat 96. Dia menjilat2 kelentitku. Sambil tangannya menggentel puting ku. Aku kegelian kesedapan..arrghhh arrghhh aku bersuara. Aku megulum koneknya. arrghh sedapp..selama 1/2 jam aku dan dia berbuat demikian. Bils dia menjolok lidahnya kedalam pepekku, aku semakin tak tertahan. Air maziku melimpah2 kluar. Aku memegang kepalanya sambil menekan2 mukanya ke pepekku..lagi..lagi kataku..Kemudian dia mengangkat mukanya. Aku segera menyuruhnya menonggang aku..arrghhh....dia menghisap tetekku..arrghhhh nikmattnya..aku mencapai orgasm ketika itu. Air koneknya juga telah kluar, dia memancutkan ke tetekku. Aku menjilat2 sedapp. Kemudian dia menbuka kaki ku seluasnya. Dia mula memasukkan koneknya. Dia memulakan perlahan2, kemudian dia main menekan-nekan koneknya yg besar itu. Aku sudah tak tertahan. Makin lama makin kuat hentakannya...arrghh arrghh arrghhhh aku mengemut, dan aku menyangkutkan kakiku ke bahunya..kemas..kupeluk dia kuat2 takku lepaskan...aku menyondolkan kedepan kebelakang..arrghhhh kemudian dia kata i'm comingg.... aku biarkan saja. Aku makin menguatkan dan mengemut sekuatnya. Air maninya memancut2 kedalm pepekku..arrggg sedapp nya, aku buat dan buat lagi sehingga tak terdaya. Sejak itu aku asyik meminta darinya. Kami buat dlm bagai2 position. Dia kata aku perempuan ganas kerana biasanya dia terkapar dulu......arrrghhhhhh aku nak buat !!!!! kontol sedap!!

No comments:

Post a Comment