Tuesday, October 13, 2009

Abang Ipar

Ini bukanlah pengalaman pertamaku, kerana ketika kejadian itu aku telah pun bersuami dan beranak dua. Kisahnya bermula pada suatu pagi dalam pukul 7.00. Ketika itu cuma aku dan dua orang anakku yang berada di rumah. Suamiku hantar aku balik kampung sempena cuti sekolah (aku seorang guru) dan dia berkursus di Alor Setar. Emak dan ayah pula ikut rombongan ke Kelantan selama tiga hari. Jadi pagi itu, aku baru mandi bila aku dengar abang iparku, Erry, sampai kat muka pintu. Masa tu aku berkemban dengan towel aje. Dia datang untuk bagi kuih yang kakakku, Ella, buatkan. Mungkin ada banyak lebih agaknya. "Effa..ini kuih kak Ella kau bagi" katanya. Aku suruh dia masuk. Aku perasan dia pandang aku tak lepas-lepas. Masa tu anak-anak aku tidur lagi. Aku mintak dia tunggu kejap sebab nak pakai baju. Sambil dia nak buka pintu 'grill' rumah tu aku pun masuk ke dalam bilik nak pakai baju. Tiba-tiba masa aku tengah membongkok nak pakai seluar dalam aku perasan dia dah berdiri kat belakang aku. Belum sempat aku buat apa-apa aku rasa tangan dia dah
memegang pinggangku. Masa tu aku kaget tak tahu apa nak buat. Nak kata aku tak suka abang ipar aku ni tak boleh juga sebab dari dulu lagi aku dah perasan yang dia suka kat aku. Jadi aku sedikit sebanyak banggalah juga sebab masih ada orang yang bagi perhatian pada aku, walaupun dah beranak dua dan badan pun dah mula gempal. Jadi masa dia pegang pinggang aku tu, sebenarnya aku suka, tapi aku tak boleh tunjuk yang aku suka. Jadi aku cuma kata "eh! abang buat apa ni..." aku tak dapat meneruskan kata-kata kerana dia telah mula mencium tengkukku, sambil memeluk ku dari belakang. Sebenarnya pada masa itu aku sangat ingin di perlakukan begitu kerana suamiku telah lama tak menyentuhku. Jadi aku cuma membiarkan sahaja apa yang dibuatnya padaku. Sambil bibirnya mencium tengkukku, tangannya meramas tetekku yang masih terbalut dengan towel. Aku dah mula khayal bila dia mula menghisap tetekku. Nafasku mula ku rasakan sesak. Perlahan-lahan dia merebahkan ku keatas katil sambil bibirnya kini merayap keatas sambil mencium leherku dan akhirnya hinggap di bibirku. Aku yang dah mula hanyut masa itu membalas kucupannya dengan ghairah tanpa teringatkan kedua-dua anakku yang sedang terbaring tidur diruang tamu. Sambil kami berkucupan itu jarinya telah pun menjelajah ke pantatku dan sedang menggentel kelentitku. Aku
terus hanyut....kemudian perlahan-lahan bibirnya merayap turun sambil mengucup seluruh tubuhku. Aku tak tahu berapa lama aku khayal sambil memejamkan mata, sebab bila aku buka mataku seketika aku dapati abang iparku telah pun menanggalkan baju dan seluarnya. Bibirnya semakin turun melepasi pusatku dan aku merasakan nikmat yang amat sangat. Pantatku telah banjir. Kemudian aku rasakan lidahnya menjilat kelentitku dan badanku mengelupur menahan geli dan merasakan nikmat yang tak pernah aku rasa dari suamiku sebelum ini. Aku terus memegang dan menarik kepalanya sambil kakiku mengepitnya. Aku klimaks. Abang iparku kemudian mula merangkak naik dan mula memasukkan senjatanya ke dalam pantatku dan terus mendayung. Aku tak tahu berapa lama dia melepaskan geramnya kepadaku kerana apabila aku nak klimaks kali kedua aku peluk dia kuat-kuat dan dia pun pancut serantak dengan ku. Setelah dia puas, aku tengok dia macam serba-salah dan macam rasa bersalah. Aku pun kata "Dah lah tu bang, baliklah cepat nanti orang nampak". Dia pun segera pakai baju dan seluar dalam tergugup meminta maaf dan kemudian mengucapkan terima kasih. Tidak siapa yang tahu perkara itu sehingga kini dan ia tidak berulang lagi.

No comments:

Post a Comment