Tuesday, October 13, 2009

Anuar,Awek Dan...

Kat sini aku nak share satu sex experience aku ngan korang semua. Umur aku 21 tahun. Belajar kat sebuah universiti di selatan tanah air . Aku nak kata badan besar taklah sangat. I'm just a typical malay guy, yang you all boleh jumpa kat mana-mana. Tapi aku ade dua aset yang berharga, mata aku, renungan yang maha tajam ( even the white people agrees) and batang melayu yang sejati ( taklah saiz mat saleh, tapi keras nak mampus, even the white and black people agrees). Aku memang selalu exercise, the traditional way, datuk aku dulu sorang tukang urut, so banyaklah ilmu dia yang aku dah cekau!!!!. Well cerita ni berlaku masa aku balik kampung member aku, kat Merlimau, Melaka. Masa tu kat rumah dia ada kenduri, akak dia kahwin. So aku ni memang rapat ngan family dia dan aku pun tolonglah dia jadi penanggah, tukang angkat dulang macam pencacai tua angkat najis. Letih memang letihlah, tapi memandangkan ramai awek cun yang ade kat situ, maka semakin berkobar-kobarlah aku nak buat kerja.Tapi dalam banyak-banyak awek tu, ade satu minah ni aku perasan dari start dia sampai asyik je dia stare kat aku. Bila aku stare balik, dia pandang kat tempat lain. Cis,cis, buat malu-malu kucing pulak. So, aku pun continuelah kerja aku...tapi masih mengawal handsome. Dipendekkan cerita, at last kenduri pun habis. Guest pun dah banyak yang bersurai. So tinggallah keluarga-keluarga tedekat je yang menjalankan kerja-kerja pembersihan. Awek tadi pun dah tak nampak dah balik kut!!!. Mak member aku kesian kat aku, so dia suruh aku makan dulu & then naik lepak kat rumah sebelah (neighbour). So aku pun lepaklah dalam rumah tu, aku ingat aku sorang je kat dalam rumah tu, so sampai je dalam rumah tu...tak peduli dah aku pun terus bukak baju..tinggal seluar aku je. Tapi badan aku tough cakap kau, walaupun badan kurus skit..kalau nak tayang kepak tu adela jugak. Badan aku panas lagi, rumah kampung biasalah beb. So aku decide nak boleng..mampuslah siapa nak tengok. Aku buang jeans aku, aku pun terus pergi mandi. Naik mandi, batang aku mencanak. Aku biasalah kalau aku mandi tengah-tengah panas ni memang agak horny sikit. Terpikir gak nak melancap. So aku pun masuklah to one of the rooms yang ader kat rumah tu. Bila aku masuk jer, terkejut aku tengok awek tadi ader kat dlm bilik tu. Aku gabra habihlah. Sebab aku memang tak pakai towel and tangan aku tengah pegang konek yang tengah stim. Awek tu pulak aku tengok macam tertidur tadi, dia pun pakai kain je, baju kurung tah ke mana ntah. Panas jugaklah tu!! benda first yang aku perasan, dia pakai bra hitam...heran habis aku. Aku masih tergamam lagi, dia pulak aku tengok, tengah ushar aku atas bawah, atas bawah and bawah lama2. Tiba-tiba dia gelak.....aku pun gelaklah sama...yelah sama dah malu and sama-sama dah tengok kemaluan masing-masing. Lama gak aku saling pandang-memandang. Dalam kepala otak dah mula dah terasa isyarat-isyarat yang awek tu pass kat aku ....nak kena main ni budak ni. Awek ni memang cunlah, muka cun kampung punye, ni lineline Siti Nurhaliza laa. Badan kecik molek tapi dia punya padat boleh tahanlah. Pinggang kecik , jamban padat and agak besar. Dada berisi beb.... Aku budget umur budak ni mesti dalam 18-19 je ni. Rambut pun lawa macam Siti jugak. Adelah kat seminit aku stare dia...And then.... Slow-slow aku pergi kat tepi katil tempat dia tengah baring tu. Aku duduk kat tepi katil tu. Dia pulak cepat-cepat tutup mata bila nampak aku nak duduk kat tepi dia. Aku nampak dada dia berombak, laju semacam je. Aku pun pegang pipi dia..licin. Aku usap pipi dia, kening dia, dagu dia and bibir dia. Cute bibir dia. Dia diam je. Aku pun garpas lagi. Slow-slow aku mainkan tengkok dia and belakang telinga. Nampak macam ade response. Aku turunkan kepala aku sikit, sebab aku nak blow dalam telinga dia. Biasalah oldest trick in the book. Sekali aku tiup je, aku tengok dia mengeliatkan kepala dia. Stimlah tu. Aku kept on blowing and then aku start cium dia, mula-mula kat pipi, naik ke kening and turun balik ke pipi dia and sampai ke bibir dia. Sampai je bibir aku dia, dia pulak yang macam menangkap bibir aku. Quite goodlah dia. Bibir dia macam ade flavour, a very sweet flavour yang tak boleh aku nak describe. Kissinglah aku ngan dia for a few minutes. Slow-slow bibir aku turun ke leher dia, tengkok dia and belakang telinga sambil buat slow circle dengan lidah aku. Nafas dia pun dah berat semacam. Aku turun lagi sampailah ke dada dia. Memang putih kampung dia ni. Aku pun slow-slow play around kat tetek dia yang masih bersarung lagi tu. Makin berat nafas budak ni. Aku capai kancing bra dia kat belakang, jumpa, so aku pun release kan pin dia. Terlepaslah bra dia. Aku pun terus tarik bra dia ke bawah sebab dah tak sabar nak tengok dua spotlight
kampung. Tu dia...memang power...menyala gitu.. Aku bagi rating 5 bintang beb. Aku dah banyak jumpa tetek. Ade tetek yang kecik sangat, besar sangat, saggy sangat, nipple hitam , pointing sideways...tapi hers memang the best so far. Ample size, propotional to her body, tegang and nipple dia ..cute. Geram siol. Aku bukak habis bra dia and buang-buang jauh. Aku kept on usharing. Slow-slow aku blow kat nipple dia. Terangkat badan dia. Aku blow lagi....terangkat lagi. Aku paling terror dalam bab teasing ni. Aku run finger aku along her skin, tapi antara touch skin dia ngan tak. Nipple dia makin lama aku tengok, makin mula menonjolkan diri. Bintik around that nipple is showing. Stimlah tu. Aku tak tahan, aku pegang tetek dia, keras cakap kau..tak muat tangan aku. Slowly aku start lick the area around tetek dia, without ever touching the nipples. Slow-slow..aku tengok mulut dia dah mula terbukak and the hissing sound dah start keluar dah.sss!. Aku memang avoid nipple dia, saje nak bagi dia tak tahan..tapi lamalama aku tengok dia macam nak guidekan nipple supaya kena ngan lidah aku. Tapi aku try elak gak. At last dah tak tahan agaknya, dia tarik kepala aku and suapkan nipple dia kat mulut aku. Aku pulak dapat je...terus aku. Ahhh!! Lembut suara stim dia, antara keluar ngan tak, mata dia usah cakaplah macam mata ayam..stim je. Aku pun terus nyonyot, hisap, roll dengan lidah aku. Habis kiri, kanan tak dua-dua sekali. Dia pulak dah mula berbunyi, kuat gak ...best gak sound system macam ada sub woofer dia ni. Tangan dia pun dah peluk aku..tapi setakat kat belakang badan aku je. Aku pun capai tangan dia and suakan kat batang aku yang memang dah keras tu. Melekat terus tangan dia kat situ, siap usap lagi… ….To be continued: Pade sesape yang nak contact aku boleh mail kat,... K_rol77 alias suratpanas titik com,…sape yang nak tukar2 cerita pon boleh gak atau sesape yang nakkan perkhidmatan aku dalam hal seks (area JB je). SEKIAN,..SALAM DARI SELATAN.

No comments:

Post a Comment